Kaebus

1. Kui kohaletoimetamise käigus avastatakse puudus, maksab Ksisters Ostjale kupongina tagasi. Samuti võib klient nõuda puuduse parandamist asendusena. Kui Ksistersil ei ole võimalik või otstarbekas puudust kõrvaldada, on Ostjal õigus nõuda ostuhinnast allahindlust ning olulise puuduse korral Müügilepingust taganeda.

2. Kaup loetakse defektseks eelkõige siis, kui sellel puuduvad tavapärased või esitletud omadused, see ei vasta ettenähtud otstarbele, ei vasta seadusest tulenevatele nõuetele või seda ei ole tarnitud kokkulepitud koguses. Suurenenud tundlikkus või allergiline reaktsioon tarnitud toote suhtes ei ole põhjus kauba puuduse tuvastamiseks. Samamoodi ei ole kauba puuduseks kingituste puudused või tasuta kaup, mida tellimus ei kata. Meie e-poes olevad tootefotod on illustratiivse tähendusega ega sisalda toote omaduste kohustuslikku kirjeldust (näiteks võib pakend erineda tootja tehtud muudatuste tõttu).

3. Pretensioonid tuleb saata [email protected] koos kaebuse vormiga, mis on kättesaadav siin. Vormi täitmisel ärge unustage defekti kirjeldada ja lisada fotod defektsest tootest (kui võimalik). Toote, mille kohta pretensioon on esitatud, võib pärast selle kinnitamist saata täidetud ankeediga ja saatelehe tagastusnumbri abil 5 päeva jooksul Omniva esindusest või Venipaki kaudu, eeldusel, et logistikafirmale on Kliendil märgitud tagastusvormis.

4. Ksisters teavitab Ostjat garantiinõude hindamisest, eelkõige pretensiooni kättesaamisest ja selle positiivsest või negatiivsest hinnangust e-posti või tekstisõnumi teel hiljemalt 30 päeva jooksul alates selle esitamise kuupäevast. Ksisters saab kliendiga ühendust võtta ka telefoni teel.

5. Pretensioon vaadatakse viivitamata läbi. Kaebuse läbivaatamine, sealhulgas puuduse kõrvaldamine, ei kesta tavaliselt kauem kui 30 päeva. Vastasel juhul on Ostjal õigus Lepingust taganeda. Ostja on kohustatud aitama Ksistersil eelnimetatud tähtajast kinni pidada.

6. Positiivse pretensiooni korral kannab Ksisters kauba tagastamise kulud.

Tellides nõustun tingimustega